1

Wybierz pakiet (podane ceny są cenami netto)

WSPARCIE IT SOLO

Ilość godzin zawartych w pakiecie
według wyboru klienta
Czas reakcji
od 15 min.
Ważności pakietu
180 dni
Godziny wsparcia
od godz. 07 do 17
Dojazd do Klienta
do 25 km GRATIS

WSPARCIE IT MINI

Ilość godzin zawartych w pakiecie
3 H
Czas reakcji
od 10 min.
Ważności pakietu
30 dni
Godziny wsparcia
od godz. 07 do 17
Dojazd do Klienta
1 do 25 km GRATIS

WSPARCIE IT MIDI

Ilość godzin zawartych w pakiecie
7 H
Czas reakcji
od 10 min.
Ważności pakietu
90 dni
Godziny wsparcia
od godz. 07 do 17
Dojazd do Klienta
1 do 25 km GRATIS

WSPARCIE IT MAXI

Ilość godzin zawartych w pakiecie
15 H
Czas reakcji
od 5 min.
Ważności pakietu
180 dni
Godziny wsparcia
od godz. 07 do 17
Dojazd do Klienta
2 do 25 km GRATIS

INŻYNIER IT

Ilość godzin zawartych w pakiecie
według wyboru klienta
Czas reakcji
od 15 min.
Ważności pakietu
180 dni
Godziny wsparcia
od godz. 07 do 17
Dojazd do Klienta
do 25 km GRATIS
2

Ilość godzin *

3

Użyj kodu promocyjnego

Do zapłaty:

200,00 zł
info Kwota brutto (zawierająca podatek VAT) Pokaż szczegóły

Główne cechy usługi

Zalety wsparcia IT: Kontrola wydatków, wiedza i doświadczenie, wzrost konkurencyjności, legalnie i bez ryzyka
Pracujemy w środowiskach: Windows, Linux, MacOS, Android, iOS
Bezpieczeństwo: Podpisanie umowy o poufności
Pracujemy: 24/7/365
Dlaczego my: Ponad 24 letnie doświadczenie w projektach IT, olbrzymia wiedza, rozmawiamy po ludzku
Praca zdalna: Przystosujemy kluczowe aplikacje firmy do pracy zdalnej (np. programy księgowe, kadrowo-płacowe, ERP)
Lokalizacja: Polska
Usługa zgodna z RODO: TAK

Potrzebujesz indywidualego podejścia - umowa o wsparcie IT. Skontaktuj sie z nami.

Umowa wsparcia IT - kroki: 1. Podpisanie umowy na wsparcie IT (wzór umowy - dostępny po zalogowaniu).
2. Audyt - określamy aktualny stan infrastruktury (weryfikujemy wszelkie urządzenia siciowe, wi-fi, oprogramowaie, itp.
3. Propozycja rozwiązań - proponujemy konkretne rozwiązania dotyczące modernizacji, rekonfiguracji sprzętu lub procesów w IT.
4. Konsultacje - na podstawie dostarczonego raportu decydujesz, co dalej i jakie rozwiązanie wybierzesz.
5. Wdrożenie - konfigurujemy, zabezpieczamy, szkolimy.
6. Wsparcie IT - bieżąca obsługa i monitorowanie systemów informatycznych, praca zdalna lub lokalna.