Domyślnie maile, które uważane są za SPAM mają w tytule wiadomości *****SPAM*****. Maile te pozostają w skrzynce odbiorczej. Można ustawić, aby maile te były przenoszone do folderu SPAM na 2 sposoby:
Rozwiązanie nr 1 - wszystkie maile w domenie będą trafiać do folderu SPAM:
Krok 1. Zaloguj się do panelu hostingowego. Instrukcja znajduję się pod tym linkiem Jak zalogować się do panelu hostingowego?
Krok 2. Odszukaj i kliknij w sekcji Bezpieczeństwo zakładkę "MagicSpam PRO Protection"
Krok 3. Kliknij w zakładkę " SPAM - Settings":
Krok 4: Na dole strony znajduje się menu odpowiedzialne za oznaczanie SPAMu w tym m.in. opcja przenoszenia maili do folderu SPAM:
Rozwiązanie 2 - reguła w programie pocztowym np. Outlook:
Krok 1: Wybierz pozycję plik -> Zarządzaj regułami i alertami, aby otworzyć okno dialogowe Reguły i alerty:
Krok 2: Nowa reguła:
Krok 3: Wypełnienie reguły wg. wzoru poniżej: