Sposoby płatności

Składając zamówienie możesz wybrać jedną z poniżej dostępnych metod płatności.

 

 Przelew elektroniczny (payU)

Przelewy elektroniczne realizowane są przez operatora PayU.

Płatność można zrealizować za pośrednictwem: iPKO, mBank mTransfer, ING, Santander, Bank Pekao, Millennium Bank, Alior Bank, Inteligo, Credit Agricole, Citi Handlowy, IdeaBank, Bank Ochrony Środowiska, Bank Nowy BFG S.A., BNP Paribas, Get in Bank, Noble Bank, Banki Spółdzielcze, Plus Bank, Nest Bank. Ponadto mżliwa jest płatność poprzez kartę kredytową lub debetową oraz za pośrednictem Blik.

Jeżeli chcesz dowiedzieć się więcej o bezpiecznych płatnościach payU, to zapraszamy na stronę www.payu.pl.

  

 

 Płatności kartą (Stripe)

Płatności kartą realizowane są przez operatora Stripe.

Aby zrealizować płatność za pośrednictwem tej metody, należy dodać swoją kartę płatniczą kredytową lub debetową. Przed dokonaniem zakupu, upewnij się, czy limit na transakcje nie przekracza wartości zamówienia. Po dodaniu swojej karty, możliwe jest ustawienie automatycznych płatności dla zakupionych usług.

Jeżeli chcesz dowiedzieć się więcej o bezpiecznych płatnościach Stripe, to zapraszamy na strone www.stripe.com.

 

 Przelew bankowy (tradycyjny)

Uruchomienie zakupionej usługi przy wyborze tej metody płatności, nastąpi po zaksięgowaniu wpłaty na naszym koncie bankowym. Zazwyczaj proces ten trwa do 48 godz. (uwzględniając wyłącznie dni robocze).

Przy wyborze tradycyjnego przelewu bankowego należy dokonać płatności na poniższe dane:

Nazwa odbiorcy: Tremark Sp. z o.o., ul. Modlińska 129, lokal u22, 3 piętro, 03-186 Warszawa.
Nazwa banku: BNP Paribas Bank Polska S.A.
Numer konta: 62 1750 0009 0000 0000 3413 6092 (PLN)
Tytuł przelewu: numer zamówienia lub numer faktury proformy.


Czy ten artykuł był przydatny?

mood_bad Nie 0
mood Tak 0
visibility Wyświetlenia: 156