1

Wybierz pakiet (podane ceny są cenami netto)

WSPARCIE IT

Ilość godzin
według wyboru klienta
Czas reakcji
od 15 min.
Godziny wsparcia
od godz. 07 do 17
Praca po godzinach
Nie
Praca w weekend
Nie

INŻYNIER IT

Ilość godzin
według wyboru klienta
Czas reakcji
od 30 min.
Godziny wsparcia
od godz. 07 do 17
Praca po godzinach
Nie
Praca w weekend
Nie

WSPARCIE IT 365

Ilość godzin
według wyboru klienta
Czas reakcji
od 45 min.
Godziny wsparcia
24 h
Praca po godzinach
Tak
Praca w weekend
Tak

INŻYNIER IT 365

Ilość godzin
według wyboru klienta
Czas reakcji
od 1 h
Godziny wsparcia
24 h
Praca po godzinach
Tak
Praca w weekend
Tak
2

Ilość godzin *

3

Użyj kodu promocyjnego

Do zapłaty:

199,00 zł
info Kwota brutto (zawierająca podatek VAT) Pokaż szczegóły

Główne cechy usługi

Zalety wsparcia IT: Kontrola wydatków, wiedza i doświadczenie, wzrost konkurencyjności, legalnie i bez ryzyka
Pracujemy w środowiskach: Windows, Linux, MacOS, Android, iOS
Bezpieczeństwo: Podpisanie umowy o poufności
Pracujemy: 24/7/365
Dlaczego my: Ponad 24 letnie doświadczenie w projektach IT, olbrzymia wiedza, rozmawiamy po ludzku
Praca zdalna: Przystosujemy kluczowe aplikacje firmy do pracy zdalnej (np. programy księgowe, kadrowo-płacowe, ERP)
Lokalizacja: Polska
Usługa zgodna z RODO: TAK

Potrzebujesz indywidualego podejścia - umowa o wsparcie IT. Skontaktuj sie z nami.

Umowa wsparcia IT - kroki: 1. Podpisanie umowy na wsparcie IT (wzór umowy - dostępny po zalogowaniu).
2. Audyt - określamy aktualny stan infrastruktury (weryfikujemy wszelkie urządzenia siciowe, wi-fi, oprogramowaie, itp.
3. Propozycja rozwiązań - proponujemy konkretne rozwiązania dotyczące modernizacji, rekonfiguracji sprzętu lub procesów w IT.
4. Konsultacje - na podstawie dostarczonego raportu decydujesz, co dalej i jakie rozwiązanie wybierzesz.
5. Wdrożenie - konfigurujemy, zabezpieczamy, szkolimy.
6. Wsparcie IT - bieżąca obsługa i monitorowanie systemów informatycznych, praca zdalna lub lokalna.