Jeśli nie udało się opłacić należności, tuż po złożenia zamówienia, wciąż możesz uregulować należność w Panelu Klienta.
W lewym bocznym panelu, w grupie "Konto", wybierz opcję "Rozliczenie".
Pojawi się zestawienie faktur. Wybieramy tą, którą chcemy opłacić, klikając na jej numer.
Teraz zobaczysz podgląd wybranej faktury, a w prawym górnym rogu przycisk "Zapłać teraz!".
Po naciśnięciu wybieramy opcję płatności i zatwierdzamy przyciskiem "Zapłać teraz!" znajdującym się poniżej.
W zależności od wybranej metody:
Płatność kartą - zostaniesz poproszony o podanie danych karty.
PayU - zostaniesz przekierowany do strony, gdzie możesz dokonać płatności
Przelew bankowy - wyświetlą się dane potrzebne do zrobienia przelewu
Warto pamiętać, że płatność przelewem ma tę wadę, że czas realizacji jest wydłużony, ponieważ ta forma płatności jest zależna od sesji bankowych i wymaga czasu na zaksięgowanie.