Składając zamówienie możesz wybrać jedną z poniżej dostępnych metod płatności.
Płatności kartą (Stripe)- rekomendowany, automatyczny sposób płatności
Zapomnij o terminach płatności za faktury. Zapomnij o terminach ważności usług cyklicznych- Płatność kartą (Stripe) zrobi to za Ciebie. Płatności kartą realizowane są przez operatora Stripe w sposób automatyczny, wystarczy jedynie przejść przez kilka poniższych kroków i można skupić się na naprawdę ważnych sprawach związanych z prowadzeniem własnej firmy.
Aby zrealizować płatność za pośrednictwem tej metody, należy dodać swoją kartę płatniczą, kredytową lub debetową. Przed dokonaniem zakupu, upewnij się, czy limit na transakcje nie przekracza wartości zamówienia. Po dodaniu swojej karty, możliwe jest ustawienie automatycznych płatności dla zakupionych usług.
Przykład nr 1.
Za zakupioną wcześniej usługę z rozliczeniem miesięcznym, np. Bezpieczne Dane, Bezpieczna Kopia, VPS zostaje wygenerowana faktura pro forma z terminem płatności, np. do 08.10.2021 r. - w przypadku podpięcia karty płatniczej do Konta Klienta w systemie uslugi.tremark.pl płatność zostaje automatycznie uregulowana (pod warunkiem posiadania odpowiednich środków na koncie, pozwalających na opłacenie usługi), czego skutkiem jest automatyczne przedłużenie usługi o kolejny okres rozliczeniowy.
Jeżeli chcesz dowiedzieć się więcej o bezpiecznych płatnościach Stripe, to zapraszamy na stronę www.stripe.com.
Przelew elektroniczny (payU)- automatyczny sposób płatności
Jeśli nie masz możliwości dodania karty płatniczej do naszego systemu, nie stanowi to problemu, aby Twoje usługi były przedłużane automatycznie bez oczekiwania na zaksięgowanie płatności. Nadal możesz cieszyć się automatycznymi płatnościami za pośrednictwem przelewu elektronicznego, realizowanego przez operatora PayU.
Płatność można zrealizować za pośrednictwem: iPKO, mBank mTransfer, ING, Santander, Bank Pekao, Millennium Bank, Alior Bank, Inteligo, Credit Agricole, Citi Handlowy, IdeaBank, Bank Ochrony Środowiska, Bank Nowy BFG S.A., BNP Paribas, Get in Bank, Noble Bank, Banki Spółdzielcze, Plus Bank, Nest Bank. Ponadto możliwa jest płatność poprzez kartę kredytową lub debetową oraz za pośrednictwem Blik.
Przykład nr 1.
Za zakupioną wcześniej usługę z rozliczeniem miesięcznym, np. Bezpieczne Dane, Bezpieczna Kopia, VPS zostaje wygenerowana faktura pro forma z terminem płatności, np. do 08.10.2021 r. (piątek)- jeśli wybierzesz sposób płatności PayU, płatność zostaje zaksięgowana automatycznie, a Ty możesz cieszyć się natychmiastowym przedłużeniem usługi. Warto zauważyć, że bez znaczenia tutaj jest, czy dokonasz płatności w dzień roboczy czy w weekend.
Jeżeli chcesz dowiedzieć się więcej o bezpiecznych płatnościach payU, to zapraszamy na stronę www.payu.pl.
Przelew bankowy (tradycyjny)- księgowanie płatności odbywa się do 2 dni roboczych
Uruchomienie zakupionej usługi przy wyborze tej metody płatności, nastąpi po zaksięgowaniu wpłaty na naszym koncie bankowym. Zazwyczaj proces ten trwa ok 2 dni robocze (uwzględniając wyłącznie dni robocze). Prosimy pamiętać, że płatności dokonane ostatniego dnia płatności przy wyborze tradycyjnej metody płatności nie są księgowane automatycznie i istnieje bardzo duże ryzyko zawieszenia usługi. Natomiast przelewy wykonane na zły numer konta są realizowane w ciągu 5 dni roboczych, pod warunkiem, że środki zostały zapłacone na inne z subkont firmy Tremark. Kilka przykładów:
Przykład nr 1.
Za zakupioną wcześniej usługę z rozliczeniem miesięcznym, np. Bezpieczne Dane, Bezpieczna Kopia, VPS zostaje wygenerowana faktura pro forma z terminem płatności, np. do 08.10.2021 r. (piątek), faktura ta zostaje opłacona 06.10.2021 r. (środa) Zgodnie z powyższym, usługa została przedłużona bez najmniejszych zakłóceń przed upływem terminu płatności faktury pro formy, ponieważ czas potrzebny na zaksięgowanie płatności tradycyjnych przelewów bankowych (2 dni robocze) został zachowany.
Przykład nr 2.
Za zakupioną wcześniej usługę z rozliczeniem miesięcznym, np. Bezpieczne Dane, Bezpieczna Kopia, VPS zostaje wygenerowana faktura pro forma z terminem płatności, np. do 08.10.2021 r. (piątek), faktura została opłacona ostatniego dnia terminu płatności wypadającego w piątek, czyli 08.10.2021 r., biorąc pod uwagę powyższe, przelew bankowy zostaje zaksięgowany do 2 dni roboczych, tj. najszybciej w poniedziałek 11.10.2021 r., skutkiem czego usługa została zawieszona, Klient nie ma dostępu do usługi przez cały weekend.
Przykład nr 3.
Za zakupioną wcześniej usługę z rozliczeniem miesięcznym, np. Bezpieczne Dane, Bezpieczna Kopia, VPS zostaje wygenerowana faktura pro forma z terminem płatności, np. do 08.10.2021 r. (piątek), należność została uregulowana 06.10.2021 r.(środa), ale na błędny numer konta Tremark (inne subkonto). Wg. powyższych informacji, płatność zostaje zaksięgowana maksymalnie w ciągu 5 dni roboczych, a więc 13.10.2021 r. Klient pozostaje bez dostępu do usługi od 08.10.2021 r. do 13.10.2021 r.
Przy wyborze tradycyjnego przelewu bankowego należy dokonać płatności na poniższe dane:
Nazwa odbiorcy: Tremark Sp. z o.o., ul. Modlińska 129, lokal u22, 3 piętro, 03-186 Warszawa.
Nazwa banku: ING Bank Śląski
Numer konta: 28 1050 1025 1000 0090 8143 6793 (PLN)
Tytuł przelewu: numer zamówienia lub numer faktury proformy.