Jeśli zdarzy się, że mail w naszej domenie budzi nasze wątpliwości - np. podejrzewamy, że rozsyła spam, lub po prostu chcemy ograniczyć wysyłki z tego adresu (zarówno pod kątem ilości, jak i wielkości wiadomości) powinniśmy wykonać następujące kroki:
Logujemy się do się do "Panelu klienta" po uprzednim wybraniu opcji "zarządzania hostingiem" - jak na poniższych ilustracjach.
Po poprawnym zalogowaniu klikamy w odnośnik "Poczta"/ "Konta pocztowe", który jest dostępny w 3 miejscach i prowadzi do zarządzania pocztą.
Zobaczymy listę istniejących adresów e-mail. Interesujący nas adres można wybrać ręcznie z listy, lub wyszukać w polu z prawej strony (zalecane).
Przechodzimy do ustawień dla konkretnego adresu.
W dolnej części strony znajdziemy opcje limitowania wiadomości wysyłanych.
Domyślnie wartości ustawione są na maksymalne. Aby je zmniejszyć wybieramy odpowiednie pole i wpisujemy wartości. Zapisujemy nowe ustawienia. Nasze limity pocztowe wyglądają w następujący sposób:
Pojedyńczy adres (skrzynka) e-mail: 500 wiadomości na godzinę
Domena: 1000 wiadomości na godzinę,
Subskrypcja: 1500 wiadomości na godzinę.